Attentiveness.

Attentiveness
 
We want to be available at all times to listen to your concerns. How would you rate the helpfulness of our staff today? Let us know what you think and read our customers’ comments.
Survey
Attentiveness
i
×

In the “attentiveness” category we would like to find out whether SBB staff are attentive to you.

Did you find our staff helpful today? Rate us now and tell us what you think.
You can compare your rating to the average rating over the last 24 hours here.
Rating
Thank you for your opinion.

Add new comment

Write a new commentRead all comments on this topic

Comments

swoc
15. Oct 2017 at 12:26
Ich landete heute in Genf und hatte vor Abflug bereits ein Supersaver Ticket gelöst. Mit der Absicht genug Reservezeit zu haben und in Genf noch Mittag zu essen, habe ich genug Zeit eingeplant. However, heite ist alles in Genf zusammengebrochen und am Flughafen stauten sich die Reisenden an also hat mir die SBB empfohlen den nächsten Zug nach Lausanne zu nehmen. Ich erwähnte mein Supersaver Ticket, mir wurde geantwortet, dass dies nun keine Rolle mehr spielt. Nun, in Lausanne angekommen, wollte ich auch bis nach Bern fahren und dann zuhause Mittagessen. Die Dame im Zug von Lausanne nach Bern hatte aber kein Verständnis dafür und erklärte mir vor allen anderen Passagieren im Zug wie inkompetent ich bin. Echt kein gutes Gefühl so nachhause zukommen... Die Probleme in Genf stören mich im Gegensatz zu diesem persönlichen Angriff überhaupt nicht. Ich bin enttäuscht.
David
27. Jan 2017 at 21:22
At the commencement of my journey I required some assistance and was greatly impressed by the helpfulness, pleasantness and professionalism of the particular member of staff who assisted me; in fact she was so outstanding and genuine that she really made my day. SBB are fortunate to have such a pleasant and dedicated member on their team.